9/11/2010

يه كم دير شد

يه مدت حالم ، حال وبلاگ نويسی نبود واسه همين از خودم مرخصی گرفتم ولی خوب الآن ديگه هستم. دانشگاه آزاد قبول شدم ولی سراسری نه. تقريباً 10 روز ديگه امتحان عملیه دانشگاه آزاده بكوب دارم ساز می‌زنم تا قبول شم. راستی اون عكسا كه قولشو داده بودم الآن واستون می‌زارم.

اول از همه ماشينای مورد علاقه‌م

شورولت كامارو













فورد تائوروس














و گل سر سبد ماشين‌های مورد علاقه‌م فورد موستانگ















































































و اين هم خليج تا ابد پارس و ساحل زيبای كيش































اميدوارم از عكسا خوشتون اومده باشه بازم ميام ، شما هم بياين

4 comments:

آریا said...

سلام و ابراز خوشحالی از آپ جدیدت که ما رو نصفه عمر کردی تا این رو قرار بدی
و چقدر عکس های زیبایی من عاشق کیشم

ناشناس1=محمدرضا said...

دانشگاه مبارکه D:
به وبلاگ من که به تریپ تو نمیخوره سر بزن!...

آریا said...

سلام دوست عزیزم
بعد از مدت ها همکاری با بلاگر از بلاگر خداحافظی کرده و به میهن بلاگ نقل مکان کرده ام باشد سر آغازی دیگر برای نام شکلات
لطف فرموده و آدرس لینک وبلاگ ما را تصحیح بفرمایید متشکرم
http://www.chocolateboss.mihanblog.com

مریم said...

چه عجب شما آپ کردی!!!!!

دانشگا ایشالا مرحله عملی رو هم قبول میشی...

عکسا خوب بودن!