8/22/2010

نوشته

آقا يا خانوم ناشناس كه نظر داده بودی وبلاگت خيلی غم انگيزه بايد بگم اين نوشته‌ها كه شما اون نوشته‌هایی كه خونده بودی مربوط به يه سری اتفاقات بود كه خدا رو شكر گذشت و من با خودم حلش كردم. از الآن به بعد نوشته‌هام بهتر می‌شه چون واقعاً الآن احساس خوبی دارم و زندگی‌ داره روی خوشش رو به من نشون می‌ده به هر حال ممنون از اين كه نوشته‌های منو نقد كردين. اگه كسه ديگه‌یی هم نظری انتقادی يا پيشنهادی داره حتماً بگه من خوشحال می‌شم.

راستی من امشب برمی‌گردم و فردا يه سری عكس واستون می‌زارم از كيش و مخصوصاً ماشينی كه عاشقشم ( موستانگ ). از اينجا خيلی خوشم اومده، حتماً وقتی كارم رديف بشه ميام اينجا واسه زندگی.

4 comments:

آریا said...

رفیق سوغاتی یادت نره.

شازده شرقی said...

سلام کوروش عزیز
امیدوارم سفر به کیش به خوشی ها و تجربه هایت افزوده باشد
دوست قدیمی
ممنون که می آیی و با نظرت به گرمای کلبه حقیر ما اضافه می کنی

آریا said...

سلام خبری ازت نیست رفیق؟نگران شدم!

مریم said...

سلااااااااام... من اومدمااااا