10/30/2010

دروغ


ديشب عابر بانك كارت سياوشو خورد،‌ صبح رفتيم كارتشو بگيريم ديدم، كارتشو از لای چهل پنجاه تا كارت ديگه در آورد. مثل اينكه كارت خور اين عابر بانك‌ها هم مشتیه.
عجب ملت باحالی داريم ما!
ما يه رفيق داريم،‌ كافی شاپ داره ما هم اونجا رو كرديم پاتوق تقريباً هر روز اونجاييم، البته اول مشتری بوديم بعد رفيق شديم، مشتری كه در واقع اولين مشتری اون كافی شاپ بوديم. حالا بگذريم اين بنده خدا رفيقش چند وقت پيش رقت تركيه، عشق و حال. بعد، دو روز پيش رفيقمون برگشت گفت من می‌خوام شنبه برم مالزی تا دوشنبه برمی‌گردم (آخه كی واسه دو سه روز پا ميشه اين همه راه ميره مالزی ) بعد برگشت گفت به همه دارم می‌گم مالزی ولی می‌رم تايلند واسه ........... ، خلاصه حالا امروز آمارشو در آورديم می‌بينيم آقا رفته شمال. آخه يكی نيست بگه مگه مجبوری خالی ببندی! خب مثل آدم بگو می‌رم شمال ديگه بعد آها ازش كه پرسيدم خرج سفرت چقد می‌شه گفت سه چهار تومن. از كی تا حالا سه روز تايلند چهار ميليون خرجشه؟

6 comments:

گیلانمهر_ پامچال said...

سلام با افتخار لینکت کردم دوست دیونه ی من

آریا said...

سلام بعضی دروغ نگن شب خوابشون نمی بره مثل برادر خانم بنده که می گفت ماه عسل می خواسته بره قبرس خرجش بوده 7000000تومان اون هم نفری!
اونجای بابای دروغگو

محمد رضا said...

توصیه میکنم که درس خوندنو شروع کن..اگرم سربازی رو نتونستی کاری کنی...اعزامت افتاد قبل کنکور..
تمدیدش کن البته باید زرنگ باشی یه بهونه خوب بیاریD:

محد رضا said...

منظورم دانشگاه دولتی یا آزاد بود..به عنوان یه پیشنهاد مطرح کردم.. عصبی نشوD:

پامچال said...

اولش بگم دروغ خیلی بده....
حالا اون دوستتون یه دروغی گفته و دلشو خوش کرده و یه کمی هم پز داده بعد شما هم فهمیدین و کلی هم خندیدین و شاد شدین.
خب این که به کسی زیان و ضرری نرسود.
خداکنه دروغهایی نگه (مثلی بعضی از ... اونایی که من میدونم و تو) دروغهایی که آتیشها به پا میکنه و حق ها ناحق میشه وووو.....

همیشه شاد باشی و خندون

sadaf said...

salam
عجب دوست خالی بندی !