6/14/2010

تاحالافکرکردی چرا...
چراما آدما بااینکه میدونیم چه چیز خوبه و چه چیز بد،ولی باز میریم توجاده خاکی و پامون رو میذاریم روخورده شیشه....؟
مامیدونیم دروغ بده،میگیم.میدونیم غیبت ازلحاظ سنگینی با زنا برابره،میکنیم.میدونیم دزدی کارغیر اخلاقیه،میکنیم. آخه چرا،
نه نه نه!
اشتباه نکن. نمی خوام ادای آدمایی رو دربیارم که کور خود و بینای مردمند و فقط دنبال ایراد گرفتن از بشرند(!). نه عزیزم،من دوستتم،دوستت دارم.چون از جنس توام.. به خودمم میگم.
من فرزند
خداهستم. خدا دوستم دارد. خدا درمن زندگی می کند.
دم و بازدم من نَفَسِ
خداست...
آری... ماهمگی فرزند
خداهستیم.....
پس حالا که مقام خودمون رو فهمیدیم و یادآورشدیم بیایید همین الآن،همینجا، باهم عهد ببندیم بدی هارو-هرچند هم کوچیک و به ظاهر ناچیزباشه-کناربذاریم و توی دلمون آینه ای داشته باشیم تا این دفعه
خـــــــــدا روی بخارش یه چیزی واسه ما بنویسه.....


به امّــــــــید اون روز طلائی




3 comments:

مریم said...

اصولن وقتی یکی میاد تو بلاگم و بعدش میگه بیا از بلاگ منم دیدن کن بدم میاد! ولی حداقل میام ببینم چیز بد درد بخوری تو پست هاش هس که ارزش خوندن رو داشته باشه یا نه! ولی میبینم که آره بابا یه چیزایی پیدا میشه تو بلاگتون... یه چیزی هم بگم که: من از بلاگایی که چن تا نویسنده دارن خوشم میاد... آدم یه جوری میشه! پستا متفاوتن.. من و دوستام هم یه بلاگ مشترک زدیم اسمش هم هس 5 دختر عاصی!!! ولی هنوز وقت نکردیم درس حسابی بهش برسیم!خوشم اومد از بلاگتون!

شهرام said...

میدونی چیه ؟ ما انسانها همممون همه بدیها رو خوب میتونیم بفهمیم و درک کنیم . اما همه اونها رو اختیارا انجام میدیم اما وای به وقتی که کسی اونا رو انجام بده صاف میریم سراغ چشم طرف و همون اشتباه رو میکنیم تو چشمش . اما به نوعی خودمونو مبرا میدونیم . دروغ میگیم . به خودمون میرسه میشه مصلحتی . اما هیچ مصلحتی بر دیگری رو نمیداریم . و این میتونه دلیل خوبی باشه برای اینکه بگیم ما همه کور خود و بینای همه هستیم و یا بهتر اینکه با علم به اینمکه دروغ ایراده باز دروغ میگیم . و خودمونو مبرا میدونیم از هر بدی . اما دیگران رو ...........
خداکنه فقط من جزء اون دسته نباشم .. یعنی هستم ؟؟ نمیدونم شاید .. اما نه دروغهای من مصلحتیه .. اینطور نیست ؟؟!!!

کاوه said...

پاسخ به: شهـــرام
بله.البته که شما جزءاون دسته نیستید
البته باید بگم هرکسی بهتر ازدرونش خبر دارده اون شناختی که بنده حقیر از شما دارم همینو میدونم که تاج سری!!!
ولی واقعاً ای کاش کسی بود تا ما اون روبعنوان ملاک میگرفتیم و خودمون رو میسنجیدیم.
خداوند حی همواره همراه و هادی همه ما باشد./