8/11/2010

میخوام برم
دلم میخواد برم.ازینجا.ازین آبادی.ازین کره خاکی
امروز یه نامه به دستم رسید.
کارت اهداء عضو بود.
هرچیزی که منو یاد رفتن میندازه دوست دارم.کاش اون روز همین الآن باشه..
وای رفتن چقدر خوبه...!
میرم اونجایی که دیگه هیچکی نیست بگه کجابودی با کی بودی چرابودی و هزارجور بازپرسی دیگه ...
دیگه زور و اجباری بالاسرت نیست... هیچکی نیست؛هیچی...
انگار شب زیر آسمون خوابیدم... روی چمن... به ستاره ها چشم دوختم..
مجبوربه انجام جبری نیستم...

هرکار دوست داشتم انجام میدم
دیگه لازم نیست به دوست داشتنِ اجباریِ کسی که اصلاً دوسِش ندارم تظاهرکنم....
یاد آهنگ "نقاب" افتادم که میگه:
-ای بازیگر!
گریه نکن،
ما هممون مثل همیم،
صبحاکه ازخواب پا میشیم
نقاب به صورت میزنیم......
چون وصف حال خیلی ازماهاست.
البته من توزندگیم سعی کردم تظاهر به هیچی نکنم حتا دوست داشتنِ اجباری...
آخ که نمی دونی تظاهر چه حسّ بدی به آدم میده.
مگه غیراز اینه که محبّت باید از دل بر بیاد تا به دل بشینه... ؟

7 comments:

آریا said...

بـر هــر نفست اشاره دارد رمضان / بر عشق و عطش نظاره دارد رمضان
در ظلمت بیکرانه ی شبهامان / دریا دریا ستاره دارد رمضان . . .
ماه ضیافت الهی مبارک

کاوه said...

پاسخ به آریا:
برشماهم مبارک.البته حرفای شما نظر نبود!!!!
به هر حال ممنون دوستم

كوروش said...

تو يا خودتو می‌زنی به اون را يا واقعاً‌ تو باغ نيستی ، اين دفعه اصلاً عكس نمی‌زارم تا درست مثل آدم به جای اينكه آلبوم خاطراتو باز كنی از توش عكس ورداری بری يه عكس پيدا كنی

بقيه حرف‌ها هم باشه واسه بعد ، چون اين جا جاش نيست

كوروش said...

راستی‌ يادم رفتم راجع به مطلبتم واسه تنبيه، نظر نمی‌دم تا تو باشی ديگه از اين كارا نكنی

مریم said...

اا دل محبت کنی هم بعضی وقتا به دل نمیشینه!!!! ؛)


همه به فکر رفتنیم... ولی اینم در نظر نمیگیرم جایی که میخواییم بریم واسه اونجا مناسب هستیم یا نه.... میتونیم خودمون رو وفق بدیم یا نه.. اصن شاید اونجایی که رفتیم دلمون برا اینجا تنگ شد!!!!!!

کاوه said...

پاسخ به مریم:
آره خب،ولی من فکرمیکنم اونجا ازین ور راحت تر باشه.البته تاقبل از روزحساب.اگه بهشتی شدم که چه بهتر.اگه ام نه،واسه خودم متأسفم.

شازده شرقی said...

سلام دوست من
ممنون از اومدنت
می آیم و می خوانمت
دل نوشته های تو و سایر دوستانت را
به امید رسیدن به همان جایی که آرزویش را داری
که آرزویش را داریم