7/11/2010

حس پر كشيدن

الآن احساس پرنده‌ای رو دارم كه پس از سال‌ها از تو قفس درش ميارن تو يه طبيعت رهاش می‌كنن و همين‌ طور پرواز می‌كنه و اوج می‌گيره. تو شرايط كنونی زندگی‌ افراد كلاً‌ به دو بخش تقسيم می‌شه :

1- قبل از كنكور 2- بعد از كنكور

و بعد از كنكور كه تازه متوجه می‌شی زندگی تو دست خودته می‌تونی كنترل خودت رو در دست بگيری و آزاد باشی و عين يه پرنده واسه خودت پر بكشی و پرواز كنی. نمی‌دونم شايدم فقط در مورد من اين جوری بوده اما خوب اين حس رو دوست دارم، اميدوارم همه يه بار تجربه‌ش كنن ، الآن حاضر نيستم اين استقلال رو به هيچ قيمتی بفروشم.

3 comments:

کاوه said...

آفرین...ادامه بده.خوش به حالت
متأسفانه یه سری مسائل نمیذاره من حتی حسّ خوبی داشته باشم،که خودت بهتر میدونی...
احساساتت ستودنیه.منم واسه احساسام ارزش زیادی قائلم.
حسابی بچسب بهشون
فعلا خداحافظ رفیق...

مریم said...

امیدوارم روزای آتی همونجوری باشه که الان میبینی!!!!!!

قبل کنکور هم زندگیت دست خودت بود فک کنم!!!! فقط تصمیم گرفته بودی بخونی برا کنکور(منظورم اینه که انتخاب خودت بوده!)

من پشت کنکور نموندم برا همین این حسی که تو میگی برام نا آشناس!:دی

Anonymous said...

این حس تا موقعی که نتیجه کنکور مشخص نشده موندگاره!!(:D)
البته از وادی مدرسه و حال و هوای بچگی خارج میشی و یه دنیای دیگه رو تجربه می کنی..
( یادت باشه بعد کنکور خود به خود از دوستات جدا میشی،سخته بتونی حفظشون کنی..این بستگی به ارده خودت داره)